dinsdag 25 oktober 2011

dag 10 met foto's

De Studiebeurs is net op tijd gestort, dus terwijl ik nog even blijf kunnen de dames de stad in. Naast internet over clouds en fantastische touchscrees heb ik nog een Idiaase mevrouw aangehoord over biotechnologie. Zij waarschuwde voor genetische manipulatie. Ze was een krachtige spreker maar het thema had weinig met design te maken. Het feest 's avonds viel letterlijk in het water, jammergenoeg want de organisatie had weer een prachtige lokatie uitgezocht, het national palace museum in het noorden van de stad. Na het eten konden we hier een expositie bekijken over de verschillen en overeenkomsten tussen keizer Kangxi en de zonnekoning van Frankrijk. Interessant verschil bijvoorbeeld in de manier waarop beide grootheden werden afgebeeld. Morgen laatste dag congress, vanavond nog even kritisch het programma lezen, zodat we morgen onze laatste energie goed wegzetten. Vermoeidheid begint ons wel te overvallen deze dagen. Morgenavond laatste feestavond, afscheid nemen van al onze lieve taiwanese vrienden, die we elke avond weer opnieuw ontmoeten op het congres of tijdens de feestjes. Ze regelen altijd weer een tafel voor ons allemaal. Morgen afscheidsavond in Taipei.






2 opmerkingen:

  1. Hé dames ,
    Ja ik ga over op Dames , volgens mij laten jullie Professor Janke voor de verplichtingen opdraaien , ttsss . . . . . . .
    Verder blijven wij zeer verwonderd naar de mooie foto's uitkijken .
    Linda , als je hier nog een keer naar toe gaat wil Gretha graag met je mee , en ze neemt haar camera mee en komt dan wel met meer als duizend foto's terug !!!! Geweldig mooi .

    Groet'n en nog veel plezier laatste stukje

    Sake & Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, nou sake het zit zo, de dames zijn gewoon een stuk slimmer en kunnen vooraf beter inschatten of het wat zal worden. Ik ben te naief en ben bang dat ik toch wat interessants ga missen. Maar vandaag ga ik de ochtendsessie ook overslaan, en gaan we de expositie bezoeken die bij het congres hoort. tot snel, voor ons nog 1 nachtjes hostel en een nachtje vliegtuig!

    BeantwoordenVerwijderen