vrijdag 21 oktober 2011

dag 7, vrijdag 21 oktober

Vandaag een dag van reizen en wachten. Vanmorgen om 9.30 verzamelen voor de bus terug naar Taipei. Helaas kwam de bus pas om een uur of half elf en hebben we maar wat rondgehangen in ons eko-centrum. Beetje ontbijten, koffie drinken en milktea drinken. Wij waren wel aardig fris maar onze japanse meiden hadden tot 5 uur liggen giechelen. Linda had rond die tijd geprobeerd om zonder oordoppen verder te slapen maar de meiden waren nog steeds bezig, dus maar weer erin die pluggen. Aangekomen bij de universiteit, kregen we nog een maaltijd uitgereikt waarmee we in de taxi naar ons star hostel zijn gestapt. De diva's hebben hun eigen kamer weer en ik heb een kamer met een groot raam gekregen die pas geverfd is, kortom indringende verfgeur. Gratis high de komende week! Caroline, onze zuid afrikaanse mede student hebben we even meegenomen naar ons hostel, zij vertrekt vanavond nog richting Bali voor een korte vakantie tussenstop. Samen met haar en 2 taiwanese vrienden zijn we vervolgens op shopjacht gegaan. Al snel bleek dat we veel te moe waren om nog langer te shoppen en zijn we via de 7/11 lekker in ons hostel op de bank gaan hangen. Beetje noedels eten en elselien heeft haar cake opgeofferd. Nu zitten we lekker te genieten van alle aandacht die we van jullie krijgen, via facebook, mail, onze blog etc. Dat is toch zo ontzettende fijn om te merken dat jullie zo meeleven! Vooral de hanenkam-kippen-soep doet het goed hebben we gemerkt!!! HAHAHAHAHA. Morgen gaan we onze expositie bezoeken en hebben we het plan om een night market te bekijken. Is een lokale markt waar heel veel eten, kleren, honden (ook een soort eten) en spullen verkocht worden.

1. Hoi Janke! Mocht je nog tijd over hebben: de familie Lin (TaiPei Flower) met Elly Lin is een geweldig adres voor Bloem en Design. (Ik kan me voorstellen dat je wat anders aan je hoofd hebt)