dinsdag 25 oktober 2011

Dag 11, 25 okt

Dinsdag. Bijna 10 uur 's avonds.
De dag begon vroeg, 7 uur eruit. Het was, en is, een regenachtige dag. grijs, en zelfs wat frisser, bijna nederland dus.
We gingen vanochtend naar het congress. Het gedeelte waar ik bij was ging over internet en ik vond het best interesant. maar voor het 2e gedeelte in de ochtend had ik , en de rest toch geen zin in. Dus we zijn in de buurt naar een shopping mall gegaan, waar we tussen de middag hebben genoten van de mc donalds.
Daarna zijn we terug gegaan want in de middag kregen we een tour door de stad. Bij deze tour gingen we eerst naar een restaurant en daarna naar een tempel. Het restaurant was bijzonder vanwege het hoe het gebouw eruit zag. *foto's volgens denk ik? * naar mijn mening was het gebouw mooi van lelijkheid.
Daarna de tempel. Linda en ik vonden het leuk tot we reuzen spinnen tegen kwamen. eerst zag ik 1 op afstand en dat vond ik nog wel prima maar Linda was alweer weg. maar toen Janke mij erop wees dat er een dode reuze spin vlak bij mijn voeten lag flipte ik hem ook en ben mooi naar Linda gegaan. En ja mam ik weet dat ik spinnen snel groot vind maar dit was echt enorm.... echt waar!! ben blij dat we die niet in nederland hebben.
's avonds hadden we nog een feest. waar paraplu's werden uitgedeelt als je de bus uitstapte, en natuurlijk weer veel soorten eten en MELKTHEE... ze drinken hier veel melkthee en dat is wel iets wat we allemaal lekker vinden.
voor de rest gezellig gepraat.
Daarna kwam de terug weg , in de metro.... we kwamen wat taiwanese meisjes tegen die Dewi heel interessant vonden, dus na veel gestaar en taiwanees gebabbel durfde 1 van de meiden Dewi te vragen of ze met haar op de foto mocht. najah nog maar een foto dan.
Ik persoonlijk kan geen camera meer zien.
Nu zijn we terug in het hostel, en er huppeld een leuk klein poedeltje rond wat ik wel kan waarderen, straks lekker naar bed en morgen ??? waarschijnlijk uitslapen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten